Khamis, 15 April 2010

KOMA [____,____/\_____,_____/\_____]

____Bismillahirrahmanirrahim____
betul juga org kata,bila seseorg itu tngh high stress,high presure tension,dll yg seangkatan dgnnya.menjadikan seseorg itu akan melakukan sesuatu prkara diluar tindak-tanduk manusia(ahamdulillah ku tak kesampai situ,cuma melanjutkan tidur sampai 10 jam sahaja).brdasarkan tajuk post kali ni.inilah keputusan ku yg terakhir.KOMA,
ya.. meng komakan blog ni,brbanding sblm ni,nk menokhtahkan blog(end for this blog).serius!!!mcm akhir ayat ada nokhtah.alhamdulillah hati ku trasa nk mengkomakannya berbanding menokhtahkannya,krn 1}ukhuwah 2}ilmu.
sememangnya sampai satu masa ku akan menokhtahkan blog ni.sama ada dlm masa terdekat/jauh sahaja.

antara sbbnya:
1-malas nk turn on laptop.gerrrr tensen ku.setiap kali ku pasang je kata ku main komputer.padahal ku baca blog,buang mana yg tak perlu(sbb lembab sgnt laptop nih,tensen la...),edit skeching.adik ku tuh bukak fb ntah ngarut apa2 tah,pastu main game dlm fb,x pulak kata main....gerrr!!!geram tahap singa dah nih.
2-kata ku bukak lama2.memang lah lama sbb laptop buffering nya lama.klu nk cepat bg kat ku laptop baru n canggih punya,senang cerita....
3-dah mula berputus harapan trhadap material yg ku inginkan.mungkin sbb duniawi.ku x dpt2 lg smpai sekarang.
4-dah x de org nk baca blog ni lg dah....bukak2 mcm x hidup je blog nih.
5-surat ipt dah sampai dan masih ada dlm perjalanan.
jd itu sahajalah alasan ku,mungkin tambah lg kut,

akhir sekali nk ucapkan terima kasih kpd:
atira hamdani(raudatul mahabbah)
fathin farhana(atenhana)
maisara sofea(lil caliph)
khairunnisa a.k.a. anis(anis ladolcevita)
as-syuhada(bicara seorang hamba)
sumaiyah(guane niey dok paham sehabuk,yg the latest: lalalalala)
maiza(qisya batrisyah)
'amirah(khai-horay)
miznuram(follower)
syahida masri(....)
hafizah(hidup untuk memberi)
mas affan rifaki(hidup itu manis)
farah khalida(follower)
muzaffar ikhwannul muslimin(kepimpinan islamiah)
aisyah masran(follower)
canang (follower)
rangkaian hidup dan kpd sesiapa yg tlh trlibat secara lansung atau tidak kpd blog ini.
terima kasih kpd semua.krn tlh menjadi pokok2,bunga2 dan lebah(menghidupkan suasana) untuk taman(blog) ini.
lambaian terakhir dr ku. wailal liqa' semua.

2 ulasan:

Unknown berkata...

salam...uh,serius ke nk noktah dah???
neva give up doeh!!!
haha...blogging 4 urself ekceli...tapayah pk org len bace ke tader bace ke...
tp,bnde tue psiko gak...ngee~
apela aq nie

iEyzA AzMi berkata...

>> aduhai sahabatku sayang...klu ko nk tau...tujuan sebenar aku wat blog adalah disbbkn aku t'lalu stress..aku wat blog actually..utk dijdikan tmpt aku m'bebel m'adu n aku ingt ilmu ape yg aku bce..sbb 2 la aku tulis blek...tp..x sgke..rmai gak yg follow blog aku...so..nk x nk share je la...sbb sume bende kat dunia ni kiter share,en?? even BUMI nie sendiri..hehehe...tp..kkdg2 aku gne gak blog aku bile aku nk m'bebel....tp..smpai satu hari aku t'pk utk wat blog laen yg utk di PRIVATE kn...utk luahan hati...so..x slh klu ko trus en...x semesti nyer kne update slaloo..ikut ske ko la..blog ko,en??? (^_^)